Wednesday, October 7, 2009

LETIH....LETIH....

Ari Isnin kerja & tugasan harian telah dirombak semula...4 staf bhgn aku dipanggil ke meja perbincangan bersama boss..termasuk aku laaa..setiap staf membentangkan tugasan harian yang dilakukan setiap bulan...akhirnya diputuskan agar setiap tugasan yg selama ini dibuat, dibahagikan smula... pening gakk aku mulanya...yerla...aku wat keja hg....hg wat keja aku...atas alasan salah sorg dr staf bhgn kami yg buat byk slh dlm tugasan dia (bukan dr kalangan kami ber-4) kami terpaksa memikul tugasan baru... masing2 pasrah...huhuhu...

(Rabu)-Ari ni lakk...kna lak rombak kedudukan meja dlm bilik...penat sgt...1 hari tak jadi keja...smp nak mkn pun tak sempat...ada staf baru nak masuk...so disebabkan ruang yg ada agak sempit, jd kedudukan meja setiap staf perlu diubah sekali lg...tahun ni sj dh 3 kali ubah kedudukan meja lau tak salah...nak masukkan rak fail yg baru di order sama... maunya tak letihhh.....huhuhuhuhuhuhuhuhuuuu....

No comments:

Post a Comment