Sunday, August 30, 2009

Sempat lagik tuuuhh...hikhikhik


Best lak aku tgok gmbaq ni...sbb tu aku upload..hikhikhik..ni member opis aku...nama dia Yus...dia dpt bby first ni...awal tahun ni..anak dia laki, nama Uwais...itu ja yg aku ingat..bukan masalah panjang tp masalah dia susah skit nak sbut nama dia yg blakang tu...so disebabkan takut lari makna nama yg umi dia kasik tu, baik aku toksah sebut...sebut takat yang tau ja..hahaha..time ni time rehat..so aku tumpang le kakak opis aku yang nak p ziarah dia..kebetulan kete ada kosong lg 1..lau tak dak kosong tak leh nak p gakk kann..lau nak p tgok di rumah dia tak tau bila...huhuhu..tapi pas dia balik dr spital aku p gakk tgok kat rmh dia...bukan skali tapi dua kali tuuu..kira 3 kali laa aunty Khuzek p tgok bby Uwais tu...yg sebelah tu laa Uwais...time tu umi dia cuti sbb nak p mkn knuri kat Penang..so dia singgah opis jap nak tunjuk si Uwais tu pd kwn2 opis...kira ni la gmbq terbaru dia...hihihi

No comments:

Post a Comment