Friday, September 4, 2009

yee...yeee...esok cutiii

Besok smp Isnin cutiiii.......yeee,yeee...so ngat nak masak sedap2 skit juadah berbuka spanjang 3 ari ni... Tp blum ada plan laaa...cuma besok tak pasti nak sempat masak tak sebab dah plan nak p shoping baju raya akif & abahnya...nak shoping siap2 supaya tak kalut nnti..girl2 aku si Auni akan aku tinggaikan kat tok dia...lau bawak dia jawapnya tak payah beli apa la..bawak si abg pun leh tahan gak cabarannya...walaupun gaji tak masuk lagik, aku tetap nak p shoping gak sbb aku tak suka nak kalut2 bila raya daah dekat & aku tak suka semak2 ngan org di akhir Ramadhan...lagipun takut wabak merebak...huhuhu...aku pya dah tempah..cuma lum g amik lagik..utk auni aku ngat nak tgok gak esok lau ada yg sesuai...nak kna cari yg sm kaler sbb nak ikut tema...heheheee..

No comments:

Post a Comment