Wednesday, September 16, 2009

ngantuknyer....dengan kisah ari nie...

Dr jam 3 pg td aku bangun...skrg dah jam 5 pg...hubby ku belum ku kejutkan lagik...biar kat dia la dulu..pg ni rajin skit nak bangun masak. Tu pun sebab mlm td aku tido awai...kol 9 dah pengsan..hikhikhik..ngantuk giler...time rehat kat opis siang tu tak sempat nak tido sbb temankan member pi amik kuih raya...nama kuih tu 'KUIH BATANG BURUK'...heheheh..nama mcm tak sedap jer sbb 'buruk' kan...tapi sedapppppppp...balik tu tak sempat nak lelap sat pun...buka beg tengok ada baju aku yang aku dok kata nak jait tangan...menjait lerr plakkkkkk..siap tu..solat zohor..pas solat trus mula keja laaa...tgah keje, admin call panggil semua staf bahagian aku amik ayam HPA....ayam raya...ari tu sehari sblm posa dapat gak sekor...yg ari tu aku wat sup..yg ni tak pasti lagik nak masak paaa...tp tadik aku goreng skit untuk sahur...ngat nak wat sup gakkkk yang selebihnya...leh wat bihun sup utk berpuka ari ni...insyaAllah...ok lah...nak sahur jap...nanti tulis lagik...

No comments:

Post a Comment