Monday, January 4, 2010

alhamdulillah tak jadikkk...

SALAM...
Tgh ari td kat opis, tiba2 ja boss aku call...(hehehe..padahal dok sbelah ja tp sorang kat dlm cermin, sorang kat luaq cermin...) Dia bgtau besok dia nak outstation lakk...normal la tuuh.. Mmg sll dia tak dak kat opis...kali ni nak pi smp ke Johor nun...balik ari jumaat @ sabtu ni lau tak salah dengaq...

Tapi kali ni dia nak ajak aku pi...dlm ati dok pikiaq...awat la dia pilih aku lakk..esisten dia mana? oooo...puan esisten pagi2 sibuk nak kna uruskan ank2 nak p sek...hehehe...aku pun pikiaq my abg & anak2 gakk..mcm2 dok pikiaq lam kpala otak ni...mcm2 laaa...

Last2, lepas dah komfem semua, Puan esisten td nak ikut jugak2...tak padan ngan sibuk...nak ngekoq jugak...besa la dia tu...tambah2 tau nak p smp ke Johor nun, lg la...dalam ati aku rs lega sgt2 sbb tak payah nak kna pikiaq mcm2 lg...alhamdulillah sgt2 sbb puan esisten kna p...so kak pgawai tgok anak2 buah kat opis & anak2 kat rumah ja lahh...yesss...hahaha

Tak pa, esok2 ada rezki boss bwk aku plak kan...huhuhu...aku bukan tak tringin nak p tapi bila dipikiaq kan anak2, suami, rmhtangga, letih p holiday sminggu aritu yg tak lega2 lagi, kerja 2009 yang mnimbun tak siap lagik kat opis nuu....baikkkkkk aku toksah pi....baik aku dok sini...leh wat mcm2...yahooo...

Plan esok, nak edit gmbaq holiday aritu utk di upload ke Blog, Fs & FB...insyaallah...(smpt lagi tu...tak padan ngan keja blambak...huhuhuh...)

ok,godnite...jumpa lagi...wasalam...

No comments:

Post a Comment