Tuesday, January 26, 2010

JOM LAYAN GMBQ CUTI2 MALAYSIA DIS 2009...

KENANGAN DI KELANTAN...
LOKASI : PASIR TUMBOH (KEDIAMAN FIZA ZAINAL & SUAMI, USTAZ FIKRI)

Hari terakhir di negeri cik siti (klate)...thanks byk2 fiza & fikri sbb sudi melayani kami sbg tetamu... fiza rajin sesangat masak...siap berkelah kat laman lagik... huhuhu..




KENANGAN TERINDAH sbb dlm tempoh sminggu bercuti di Kelantan & Terengganu, aku dpt jumpa 3 org classmates aku time sek men dulo2...best sgt2....hurey... Doa aku moga kalian bahagia bersama kluarga & berjaya dlm kerjaya masing2...amiin... (sempat gak aku ke Pahang)..



kat Terengganu aku smpt gak tengok Stadium yang runtuh tuhh...dasat giler... tapi syg time tu aku tak dak mood nak amik gmbq laaa...so aku koset tenet utk dpt kn gmbq stadium tu utk tatapan & knang-knangan wlpn tak ori...dpt 1 pun jadik laaa...ni la hasil nya... hihihi...

*** tgu gmbq kenangan di Trengganu & gmbq gelagat anak2 bla jumpa anak kwn2 lakk ok...hehehe

No comments:

Post a Comment