Friday, January 22, 2010

jom layan gambaq2 kawin-2009

gambaq kenangan aku ngan ibu bapak Cathriona time knuri dia diaKelantan..
Auni ngan Syukor time knuri Sarah...ngan org laki ja dia mau...
Selamat Bertunang....
Selamat bertunang....cepat2 la naik plamin...
Spupu aku Kakcik Mahani & suami, Zul...Tahniah...
Bergambaq kenangan bersama.....ngan sepu sepapat...semua pompuan...hihihi
Majlis perkahwinan Zarul & Kirah...
gmbq2 kenangan Zakirah & Zarul....la ni depa dah p dok di sandakan Sabah...
kenangan ngan junior2 Matri...bukan slalu nak bleh berkumpul mcm nie...
time knuri sarah gakk...bergmbq ngan Syukor & isteri (azean)...
Bergambaq ramai2 ngan kak Akmar time majlis akad nikah...
Sweet Photo With Kak Kimar...hihiihii
Majlis Perkahwinan bekas staf bahagian aku, Syukor & isteri...tahniah...
Majlis perkahwinan staf bahagian aku, Maisarah...
Majlis Perkahwinan bekas staf bahagian aku, Liyana & suami(Jan)..

No comments:

Post a Comment